Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Σοκολατένια muffins με κομμάτια σοκολάτας και λικέρ πορτοκάλι




Υλικά για τα muffins
200 γρ. αλεύρι
40 γρ. κακάο
100 γρ ζάχαρη
1 αυγό
80 γρ. βιτάμ σόφτ
200 γρ. γάλα
100 γρ. κουβερτούρα ψιλοκομμένη
3 κ.σ. λικέρ πορτοκάλι
1 κ.γλ. μπέκιν
½ κ.γλ. βανίλια

Εκτέλεση
Χτυπάμε το βούτυρο, τo γάλα, το αυγό και τη ζάχαρη 2 λεπτά, ρίχνουμε και τα στερεά υλικά χτυπάμε άλλα 2 λεπτά, ανακατεύουμε  τη σοκολάτα και το λικέρ,  αφού κρατήσουμε στην άκρη 2 κουταλιές σοκολάτας.

Προθερμαίνουμε το φούρνο στον αέρα,  στους 160 βαθμούς, και γεμίζουμε χάρτινα φορμάκια από το μείγμα μας.
 Πασπαλίζουμε με την υπόλοιπη σοκολάτα και  τα ψήνουμε 15- 18-  λεπτά.

 καλή επιτυχία!!!


7 σχόλια:

  1. Μα είναι μια αυτή η σοκολάτα, γίνεται να της αντισταθείς;;;;;;;;;
    Πολύ ωραία τα muffins σου Χρύσα μου!!!
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα θα ταιριάζει το λικέρ πορτοκάλι!!
    Λαχταριστά τα μαφινάκια σου!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρύσα μου καταπληκτικά!!!!!!Πολύ μου αρέσει ο συνδυασμός που έκανες!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι ωραίο συνδιασμός ο σοκολάτα πορτοκάλι, πεθαίνω!
    φιλάκια Χρυσα μου, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό σαββατοκύριακο κοριτσάκια μου, σας στέλνω και γλυκά πορτοκαλένια, και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειος συνδιασμός κανένα κομματάκι περισεύει;;;;;Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σε όλες τις φίλες!!! καλά να περάσετε!Σοκολατένια Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ