Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Σάλτσα ντομάτας με ντοματίνια, μελιτζάνα, κόκκινη, κίτρινη και πορτοκαλή πιπεριά.





Τώρα που είναι η εποχή της ντομάτας και είναι ώριμη και γλυκιά αξίζει να κάνουμε σάλτσες.

Εγώ κάνω κάθε χρόνο σάλτσες για όλη την  περίοδο που δεν θα έχω φρέσκιες ντομάτες.
Κάνω σκέτη, με πιπεριές Φλωρίνης, με πιπεριές σε διάφορα χρώματα, για σαγανάκι, ψητή στο φούρνο, τέλος πάντων έχω πάντα βαζάκια για ότι φαγητό χρειαστώ.

Πραγματικά αξίζει τώρα που οι ντομάτες είναι πολύ φτηνές να ετοιμάσετε σαλτσούλες για το χειμώνα.
Σήμερα έκανα με ντοματίνια,  χρωματιστές πιπεριές, και μελιτζάνα έχουμε τόσα πολλά λαχανικά στον κήπο που είναι κρίμα να μην το εκμεταλλευτώ, τουλάχιστον ας μην είχε τόση ζέστη, αμάν πιά!!!!!!!!
Μιλάμε για πολύ ζέστη!!!!!!!


Υλικά που θα χρειαστούν
3 κιλά ντοματίνια ή ντομάτες ώριμες για σάλτσα
3 μελιτζάνες
3 πιπεριές κόκκινες
3 πιπεριές κίτρινες
3 πιπεριές πορτοκαλή
3 κρεμμύδια ξερά
 3 σκελίδες σκόρδο
Μαιδανό και δυόσμο ψιλοκομμένο και βασιλικό
3 κ,γλ αλάτι
Πιπέρι μαύρο και μπούκοβο αν μας αρέσει το καυτερό, εγώ βάζω πιπεριά καυτερή
1 κγλ. Ζάχαρη
1 φλιτζάνι ελαιόλαδο

Εκτέλεση
Ψιλοκόβουμε όλα τα υλικά στο μούλτι.
Ζεσταίνουμε το λάδι σε μία μεγάλη κατσαρόλα 8-10 λίτρων, σοτάρουμε πρώτα το κρεμμύδι, μέχρι να  γυαλίσει, προσθέτουμε το σκόρδο λιωμένο, ή ολόκληρες τις σκελίδες για να μπορούμε να τις βγάλουμε αν δεν μας αρέσουν.



Συνεχίζουμε το σοτάρισμα με τις μελιτζάνες και τις πιπεριές, βάζουμε τις ντομάτες τη ζάχαρη, το αλάτι τα πιπέρια ή την καυτερή, τα αρωματικά ψιλοκομμένα και αφήνουμε τη σάλτσα να βράσει περίπου 35-40 λεπτά.

Αποστειρώνουμε τα βάζα ή βράζοντας τα 10 λεπτά σε νερό,  ή στο φούρνο στους 120 βαθμούς για 10 λεπτά.
Γεμίζουμε τα βάζα με καυτή σάλτσα τα βιδώνουμε με καινούργια  καθαρά καπάκια τα γυρίζουμε ανάποδα και τα τοποθετούμε σε μία πετσέτα κουζίνας τα σκεπάζουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Τα αποθηκεύουμε σε σκοτεινό και δροσερό μέρος.

Καλή επιτυχία!!!




8 σχόλια:

  1. Οι ντομάτες στην Αθήνα πωλούνται 1.5 ευρώ και δεν είναι και καλές, περιμένω να βρεθούν καλύτερες και φθηνότερες για σάλτσες.
    Πολύ καλή η συνταγή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου εγώ τις μοιράζω σε φίλους έχουμε πολλές, πόσες να κάνω σάλτσα, μακάρι να ήσουν κοντά, μερακλού μου εσύ!
      Για σάλτσα αυτές που έκανα η μακρόστενες είναι οι καλύτερες, δεν έχουν σπόρια πολλά και χυμό, όπως οι κλασικές, μας στέλνει ο γιος μας από Σουηδία σποράκια είναι όλο ψίχα και πολύ νόστιμα.φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα το μπανάκι στο π;ανέμορφο σκυλάκι με πέθανε!
    Χρυσα μου θα την στείλω στην μαμα μου την συνταγή γιατι κ ευτη αυτο τον καιρό κάνει σάλτσες και η δική σου παραλλαγή είναι πολύ ωραία!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨Ερη μου μας έχει πεθάνει η ζέστη, όλη την ημέρα με κλιματιστικά είμαστε, αν και έχω και στον κήπο κουζίνα δεν πάω να μαγειρέψω που και πού μόνο! φαντάσου και η Λίλα μου όπου βρει νερό βουτάει!!!!! σου στέλνω πολλά φιλιά να τα μοιραστής με τη μαμά σου!!!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη σαλτσούλα, με τόσα νόστιμα λαχανικά που της πρόσθεσες!
    Και έφτιαξες και μπόλικη βλέπω, για πολλές νόστιμες συνταγές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα!!!φτιάχνω τώρα που έχω τα υλικά για να τεμπελιάζω το χειμώνα χαχαχα!!!!φιλακια

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχη σαλτσούλα και πόσο καταπληκτική η ιδέα της αποθήκευσης!!! Αυτό θα πει οικιακή οικονομία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ΛΙΛΑ μου!Το απαιτούν η εποχές νομίζω έτσι δεν είναι???"οτι μπορούμε κάνουμε, εμένα μου αρέσει να καταγίνομαι με την κουζίνα, αλλά φέτος δεν παίζετε η ζέστη!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ