Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Tάρτα ροδάκινο!



Υλικά
Για τη ζύμη:
300 γρ αλεύρι
½ φλιτζάνι ζάχαρη
200 γρ βιτάμ σε κύβους
1 κ.γλ. μπέκιν
2 αυγά
¼ φλιτζάνι λικέρ πορτοκάλι ή κονιάκ
1 βανίλια


4 κ.σ. μαρμελάδα ροδάκινο ή άλλη μαρμελάδα
3 ροδάκινα σε λεπτές φέτες

Εκτέλεση
Κάνουμε τη ζύμη με όλα τα υλικά εκτός της μαρμελάδας  και τα ροδάκινα, εγώ τα βάζω στο μούλτι με το μαχαίρι και σε 2 λεπτά είναι έτοιμη η ζύμη.


Απλώνουμε τα ¾ της ζύμης σε ταψί για τάρτες, απλώνουμε τη μαρμελάδα και αραδιάζουμε τις φέτες των ροδάκινων.
Με την υπόλοιπη ζύμη κάνουμε σχεδιάκια και τα τοποθετούμε επάνω στα φρούτα.


Ψήνουμε την τάρτα 1 ώρα στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις.





Τα ροδάκινα είναι από την αυλή μου!!! μοσχοβολάνε!!!
Καλή επιτυχία!!!

9 σχόλια:

  1. Φανταστική, τα ροδάκινα είναι αρωματικά οπότε φαντάζομαι τη γεύση της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Λίλα μου είναι της αυλής μου τα ροδάκινα, είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η τάρτα και τα δεντράκια σου Χρυσα μου, να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμμμ μέχρι εδω έφτασε η μυρωδιά του θα πρέπει να είναι πάρα πολύ καλό,φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό βράδυ Ροδάνθη πολλά φιλιά!Η τάρτα μου έγινε διπλά νόστιμη, με τόσο φρέσκα φρούτα!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ θα ήθελα να έκοβα ένα ροδάκινο της αυλής σου!!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου φέρε καλάθι έχει πολλά!!! τα νεκταρίνια ωριμάσανε τα ροδάκινα θέλουν λίγο ακόμη!φιλάκια καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. To www.radiopoint.gr einai kai pali konta sas.ME nea selida kai non stop mousikes.Sas Perimenoume!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ