Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικες καρύδες


Τα πιο νόστιμα, τα πιο εύκολα, τα πιο όμορφα!
 Πιο Χριστουγεννιάτικα δε γίνετε!!!



Υλικά που θα χρειαστούμε:
300 γρ καρύδα τριμμένη
200 γρ τυρί κρέμα φιλαδέλφεια
200 γρ ζάχαρη
2 αυγά μέτρια
1κ.σ. ξύσμα πορτοκαλιού
1 βανίλια
κερασάκια κόντιτα, ή φουντούκια, ( προαιρετικά).
100 γρ. λιωμένη κουβερτούρα για τη διακόσμιση.

Εκτέλεση
Ανάβουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις.
Χτυπάμε στο μίξερ όλα τα υλικά μαζί, να αφρατέψουν, εκτός από την καρύδα, τα κερασάκια και την κουβερτούρα.



Προσθέτουμε την καρύδα και ανακατεύουμε απαλά με μία σπάτουλα.



Σε ταψί με λαδόκολλα τοποθετούμε κουταλιές με δύο μικρά κουταλάκια, βάζουμε και μισό κερασάκι στην κορυφή.



Ψήνουμε 10 λεπτά.
Όταν κρυώσουν τα βουτάμε σε λιωμένη κουβερτούρα.


12 σχόλια:

  1. Γιορτινό, χαρούμενο, παιχνιδιάρικο, νόστιμο γλυκάκι!
    Μ' αρέσει που τους έβαλες και σοκολάτα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου πάντα σοκολάτα, για μένα γλυκό χωρίς σοκολάτα, δεν λέει! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Χρύσα μου φανταστικά, πάρα πολύ όμορφα τα στόλισες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου γειά σου να αρχίσουμε να μπαίνουμε στο κλίμα των εορτών μπας και αλλάξει η διάθεση! φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πανεύκολη και καταπληκτική συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντος Ελένη μου και τη διαφορά την κάνει το Φιλαδέλφεια! καλό βράδυ φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Οι καρύδες είναι αγαπημένο μου γλυκό! δεν το είχα σκεφτεί με σοκολάτα, θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λουλού! Το τυράκι και η σοκολάτα πάει μούρλια,φιλάκια, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά είναι φανταστικά χρύσα μου και μου έδωσες εμπνευση, έχουν ένα ύφος κάπως ρετρό που γενικά λατρεύω στα γλυκά και δείχνουν τέλεια, πολύ εορταστικά! Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Έρη μου! Η χοληστερίνη θα κάνει πάρτι αυτό το μήνα, ε!!! φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. τις καρύδες τις αγαπώ έτσι κ αλλιώς, θα δοκιμάσω κουβερτούρα για τις γιορτές!!!!!φιλιά απ' τη lilastaste!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Λίλα,καλωσόρισες στην παρέα!
    Να τις δοκιμάσεις σίγουρα,με τη σοκολάτα δε, είναι φανταστικές!
    φιλάκια καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ