Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Εύκολα κέικ σοκολάτας!!!





Είναι το ευκολότερο κέικ που έχω κάνει!!!
Γίνετε ζουμερό, αφράτο, σοκολατένιο!
Υλικά
4 μεγάλα αυγά
2 ποτήρια ζάχαρη
1 ποτήρι γάλα
1 ποτήρι ηλιέλαιο
1 βανίλια
1 φακελάκι μπέκιν
3 κουταλιές σούπας, κακάο
2 1/2 ποτήρια αλεύρι
Εκτέλεση
Χτυπάμε όλα τα υλικά μαζί στο μίξερ, εκτός από το αλεύρι και το μπέκιν.
Προσθέτουμε και το αλεύρι ανακατεμένο με το μπέκιν.
Μοιράζουμε το μείγμα σε 2 φόρμες με λαδόκολλα.


Ψήνουμε 50 λεπτά αν το κάνουμε σε ένα ταψί, αν το μοιράσουμε σε 2 φόρμες 30-35 λεπτά... κάνουμε τη δοκιμή με μία οδοντογλυφίδα, ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 175 βαθμούς στις αντιστάσεις.



Αφήνουμε τα κέικ σε σχάρα  να κρυώσουν, και αν θέλουμε τα διακοσμούμε με λιωμένη σοκολάτα!


Καλή επιτυχία!

9 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι και μόνο που το βλέπω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λίλα μου! Εγώ τρελαίνομαι με κάθε μπουκιά!!!!Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα σοκολατένια και με πολλή επιτυχία!
    Κανείς δεν τους αντιστέκεται!

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό σου απόγευμα Ελένη μου, σαν μανούλα που είμαι, τα κέρασα για τη γιορτή της μητέρας!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα κέικ διπλής ομορφιάς!Ποιός θα αντιστεκόταν σ' αυτόν τον σοκολατένιο πειρασμό ,όταν μάλιστα γίνεται και τόσο εύκολα!Μου άρεσε πολύ η αντίθετη διακοσμητική άποψη..
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φωτεινή μου! όντος είναι πολύ νόστιμα και πολύ σοκολατένια!Φιλάκια!Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία τα κεκάκια σου Χρύσα μου!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκι μου γεια σου, κερά σου κεκάκι, είναι για τη γιορτή της μητέρας!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Mμμμμμ Σούπερ και Λαχταριστά Χρύσα μου!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ