Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Μηλόπιτα με καραμελωμένη κανέλα!!!



Μπήκαμε στο φθινόπωρο, αρχίσαμε να το νιώθουμε!
Η αυλή μας άρχισε να γεμίζει φύλλα ξερά από τα δέντρα, ακόμη και τα φρούτα πέφτουν, τα μήλα σχεδόν ωρίμασαν και σκέφτηκα να κάνω το πρώτο μου κέικ με μήλα το αποθυμήσαμε, μοσχοβόλησε το σπίτι κανέλα!!!



Τα υλικά απλά:
3 αυγά
1 φλιτζ, ζάχαρη
1 1/2  φλιτζ, γιαούρτι
2/3 φλιτζ, ελαιόλαδο
2-3 κ.σ. χυμό λεμόνι
2 1/2 φλιτζ, αλεύρι γ.ο.χ.
2 1/2 κ.γλ. μπέκιν
1/2 κ.γλ. σόδα
1 πρέζα αλάτι
1 βανίλια
3-4 φλιτζάνια μήλα κομμένα σε μικρά κυβάκια
1/2 φλιτζάνι σταφύλια χωρίς κουκούτσια (σουλτανίνα) (προαιρετικά)
1/2 λεμόνι το χυμό


Για το μείγμα της κανέλας
2 κ.γλ. κανέλα
1/2 φλιτζάνι ζάχαρη μαύρη
2 κ.σ. βιτάμ
Τα τρίβουμε όλα μαζί.



Εκτέλεση:
Ανάβουμε το φούρνο στους 175 βαθμούς στις αντιστάσεις.
Καθαρίζουμε τα μήλα, τα κόβουμε σε μικρά κυβάκια και τα βάζουμε σε ένα μπολ με νερό και λίγο χυμό λεμόνι για να μη μαυρίσουν.


Χτυπάμε σε ένα μπολ με το μίξερ τα αυγά, τη ζάχαρη, τη βανίλια, το χυμό, το λάδι και το γιαούρτι.


Ανακατεύουμε το αλεύρι με τη σόδα το αλάτι και το μπέκιν.


Προσθέτουμε στο υγρό μείγμα το αλεύρι, το χτυπάμε ένα λεπτό και ανακατεύουμε τα μήλα με τα σταφύλια.



Βρέχουμε μία λαδόκολλα και την απλώνουμε σε ένα ταψάκι 24αρι.

Βάζουμε το μισό μείγμα τρίβουμε επάνω το μισό  μείγμα της κανέλας, απλώνουμε και το υπόλοιπο μείγμα και ξανά κανέλα ζάχαρη.



Ψήνουμε 1 ώρα, περιμένουμε ένα δεκάλεπτο,  και το κόβουμε.


Μπορούμε να το βάλουμε σε σχάρα να κρυώσει, πιάνοντας τη λαδόκολλα μεταφέρεται εύκολα.


Καλή επιτυχία!!!

9 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα !!!!!
    Πολύ λαχταριστό φαίνεται !!!!!!
    Φαντάζομαι την υπέροχη γεύση του !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στην παρέα μας!
      Όλες η μηλόπιτες μου αρέσουν, αλλά αυτή μου άρεσε ιδιαίτερα, διότι τα μήλα είναι από τη δική μας μηλιά και αυτό την κάνει ιδιαίτερη!!!
      Καλό σου απόγευμα!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Λουλού μου και για απόγευμα με το καφεδάκι, είναι τρέλα!!!!!!!Καλό σου απόγευμα! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Ένα μεγάλοοοο κομμάτι για μ'ένα παρακαλώ!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου κράτησα δύο Ρούλα μου, πες μου πως πίνεις τον καφέ???
      Φιλάκια καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτική η παρουσίαση Ζουζού μου..η μηλόπιτά σου πολύ πρωτότυπη με την ιδιαίτερη σύνθεση της κανέλας,μου έκανε κλικ και το σταφύλι δεν το βρίσκω για προαιρετκά..εγώ θα το κάνω όταν το αποφασίσω με τα όλα του..μόλις παραλάβω και καλής ποιότητας μήλα..ν΄σαι καλά κοριτσάκι μου..απίστευτη συνταγή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ γλυκιά μου, χαίρομαι που σου άρεσε, μένα μου αρέσει η κανέλα πάρα πολύ ακόμη και σε αρωματικό κερί, προτιμώ μήλο-κανέλα, χαχαχ φιλάκια πολλά!!!
    Πάντως η μηλόπιτα γίνετε υπέροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tin efiacsa...............lipon!!! den eho fai oreoteri milopita!!!!!!!!!!!!!!! hilia efharisto...oti eho fiacsi itane super!!!!!!!!!!!!!!ta biscota me tahini....ola.ola ...telia....................siharitiria ia to site!!!!!!!!!!!!!

    ime fan!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ