Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Τυροπιτάκια 1-2-3-4!!!



Τυροπιτάκια 1-2-3-4!!!




Τι είναι τα τυροπιτάκια 1- 2- 3-4  θα σας εξηγήσω, θα δείτε πάρα κάτω!
Είναι από τα ωραιότερα και νοστιμότερα  τυροπιτάκια που έχω κάνει...δεν έχουν αυγά και τα φουντούκια τα κάνουν....τέλεια!!!!

Υλικά:
1 φλιτζάνι ηλιέλαιο
2 φλιτζάνια  γιαούρτι
3 κουταλάκια γλυκού μπέκιν πάουντερ
4 φλιτζάνια αλεύρι
1 κγλ, αλάτι

Για τη γέμιση:
1 φλιτζάνι τυριά τριμμένα  φέτα, κασέρια, μυζήθρα.
2-3 κ.σ. μαιδανό ψιλοκομμένο



Για πασπάλισμα:
½  φλιτζάνι φουντούκια τριμμένα.



Εκτέλεση:
Κάνουμε μία ζύμη μαλακιά,  δεν τη δουλεύουμε πολύ να μην βγάλει λάδι.



Παίρνουμε κομμάτια ζύμης και τα κάνουμε μπαλίτσες τις πατάμε να απλώσουν και στο κέντρο βάζουμε ένα κουταλάκι τυριά.



Κλίνουμε τη μπαλίτσα και την κυλάμε στα τριμμένα φουντούκια.



Ψήνουμε 30 λεπτά στους 200 βαθμούς ή μέχρι να ροδίσουν ανάλογα με το φούρνο σας!



Καλή επιτυχία!!!






16 σχόλια:

  1. Καλημερα Χρυσα!
    Πολυ νοστιμα φαινονται τα τυροπιτακια σου και τοσο ευκολα που φτιαχνονται θα τα δοκιμασω οπωσδηποτε!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζουζούυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!
    ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια,,,,, δε λες τίποτα,,,,,Τα νοστιμότερα που έχω φάει!!!!!! Πολλά φιλάκια Πεπούλα μου!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πρωτότυπα ως προς τα υλικά και λαχταριστά από τις φωτό, Χρύσα μου!
    Εύγε! Θα πρέπει να τα δοκιμάσω!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου να τα φωτογράφιζες εσύ Λενάκι μου!!!!!
      Πάντως είναι πολύ νόστιμα και με πολύ απλά υλικά, στη γέμιση μπορούμε να παίξουμε με ότι μας αρέσει!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  4. Πόσο μα πόσο εύκολα αλλά και πόσο νόστιμα δείχνουν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λίλα μου! Είναι όντως εύκολα όσο δείχνουν!!! Και νόστιμα πολύ,,,, σου το λέω εγώ!!!!!!Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία και πρωτότυπα τυροπιτάκια Ζουζού μου!!!!Με πανεύκολη διαδικασία προετοιμασίας και επίστρωση έκπληξη!!!Μου άρεσε πολύ η προσθήκη του μαϊντανού,αν και τώρα που το σκέφτομαι θα του πήγαινε εξαιρετικά και ο φρέσκος δυόσμος,,,τι λες?
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φωτεινή μου!
      Είναι και νόστιμα πολύ και ομορφούλια με το πρασινάκι στο κέντρο,,, δεν ήθελα γεύση γιαυτό έβαλα μαιδανό που είναι ουδέτερος!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Καλά, το φουντούκι με έστειλε!!!!!!!!!!!!
    Ζουζού παίρνεις σήμερα βραβείο πρωτοτυπίας!!
    Θέλω να κάνω test drive!!! Στείλε μια λαμαρίνα οπωσδήποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χρυσαυγή μου για το βραβείο,,,, χαχαχ σε φιλώ!!!!!
      Αφού καταλάβατε ότι οι αδυναμίες μου είναι πιτούλες, σοκολάτα και ξηροί καρποί, εεεε,,,,, τα πάντρεψα και ουάου, τέλεια!!!!!

      Διαγραφή
  7. Τι γιαουρτι βαζουμε,προβειο η στραγγιστο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας, απλό αγελαδινό 3,5 % έβαλα, όχι στραγγιστώ!!! Αυτό που κάνω μόνη μου! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ