Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Πρασοτυρόπιτα!!!



Η πρασόπιτα είναι  από τις αγαπημένες μας πίτες !
Σήμερα την έκανα μισή- μισή με τυρόπιτα για κάποιους που δεν τρώνε τα πράσα!



 Υλικά:
4 φύλλα  χωριάτικα
2 πράσα
2 αυγά
1 φλιτζάνι γάλα
½ φλιτζάνι ηλιέλαιο
1 κ.γλ. μπέκιν
3 κ.σ. αλεύρι
2 φλιτζάνια τυρί φέτα και κίτρινο τυρί

Εκτέλεση
Ψιλοκόβουμε τα πράσα και τα σοτάρουμε για λίγα λεπτά με λίγο λάδι μέχρι να μαλακώσουν, τα αφήνουμε να κρυώσουν.




Χτυπάμε τα αυγά, το λάδι με το γάλα, αλεύρι και το μπέκιν.


Στρώνουμε τα 2 φύλλα περνώντας τα με το χυλό, πασπαλίζουμε τα πράσα και τα τυριά, και τα υπόλοιπα 2 φύλλα.



Περιχύνουμε τον υπόλοιπο χυλό επάνω από τα φύλλα .




Ψήνουμε την πίτα σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς στον αέρα.



Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!!!!






8 σχόλια:

  1. Ωραίο κόλπο εγώ χώριζα παλιά το μουσακά!! Μαι πίτα θα ήθελα τώρα αλλά θα φάω πολύ μόνη μου και δεν κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ξανθή μου κι εγώ όταν κάνω πίτα ακολουθεί δίαιτα, δεν μπορώ να αντισταθώ!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Και εμένα η πρασοτυρόπιτα είναι η αγαπημένη μου!!!!!!Και την έκανες τόσο ωραία!!!!Σαν ψηφιδωτό είναι η επιφάνειά της!Μπράβο Ζουζού μου,πολύ επιτυχημένη η όψη της με το σουρωτό φύλλο και την πλούσια γέμιση!Αν κατάλαβα σωστά ο χυλός παίζει τον ρόλο της λιπαντικής ουσίας που χρησιμοποιούμε στο άλειμμα των φύλλων..πρώτη φορά το βλέπω.Πολύ ενδιαφέρον!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φωτεινή μου, σε όλες σχεδόν τις πίτες με χωριάτικο φύλλο κάνω χυλό για να μην βάλω πολύ λάδι, γίνονται πολύ νόστιμες, δεν μας αρέσουν οι λιπαρές οι πίτες! Φιλάκια καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένη πίτα! Θα έτρωγα και από τις δύο εκδοχές!!!
    Γέμιση πλούσια και αποτέλεσμα λαχταριστό!
    Ευχαριστούμε!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεν μου είμαστε πιτούδες τι να κάνουμε!!!! Φιλάκια γλυκιά μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Κι εμένα από τις αγαπημένες μου είναι αλλά μ' αρέσει πολύ και το σχέδιο που έχεις κάνει στα φύλλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιτούλα νάνε Πεπούλα μου,, με πιετούλες ή όχι,,,,είναι αγαπημένη!!!!Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ