Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Κοτόπουλο με πατάτες στη χύτρα!!!




Σε 20 λεπτά έχετε ένα υπέροχο φαγάκι τόσο έκανα για να το κάνω!
Σας ήρθανε ξαφνικά στο σπίτι κόσμος μέχρι να στρωθεί το τραπέζι το φαγητό θα είναι έτοιμο!
Μπορεί να γίνει με κοτόπουλο αλλά ακόμη και με λουκάνικα!

Υλικά:
300 γρ. κοτόπουλο
2-3 πατάτες
200 γρ μανιτάρια
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
1 ντομάτα τριμμένη
1 κ.σ πελτέ ντομάτας ή πιπεριάς κόκκινης
1/2 φλιτζάνι νερό
2-3 κ.σ. ελαιόλαδο
1 κ.γλ. θυμάρι
Αλάτι και πιπέρι

Εκτέλεση
Σοτάρουμε το κοτόπουλο 2-3 λεπτά στη χύτρα με ελαιόλαδο. 

Προσθέτουμε τις πατάτες και όλα τα υπόλοιπα υλικά κλίνουμε τη χύτρα και βράζουμε το φαγητό ακριβός 15 λεπτά, από την στιγμή που θα  ανέβει η βαλβίδα.



Καλή μας όρεξη!!!

4 σχόλια:

  1. Απλό και χορταστικό! Λατρεύω το κοτοπουλάκι με πατάτες. Δεν έχω χύτρα, αλλά υποθέτω και στην απλή κατσαρόλα γίνεται, σωστά;
    Υ.Γ. κούκλα μου βλέπω πως στη λίστα ιστολογίων με έχεις ακόμα με το παλιό μου blog, το deli-delices. Έχω εδώ και καιρό μετακομίσει στη διεύθυνση www.foodaki.gr, μπορείς να το διορθώσεις για να ενημερώνεσαι; Ευχαριστώ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα μου! Ναι είναι νόστιμο και αν υπάρχει χρόνος γίνετε ακόμη καλύτερο, εγώ το έκανα στο παραπέντε και δούλεψε!!! Έγινε μελένιο!!!
      ¨Οσο για το μπλογκ σου το ξέρω γλυκιά μου, αλλά πρέπει ο γιος μου να το αλλάξει, δεν ξέρω πως να το κάνω εγώ και το έχω αμελήσει! Πολλά φιλάκια!!! Εγώ πάντως σε ακολουθώ!!!!

      Διαγραφή
  2. Τη χύτρα τη λατρεύω! Είναι η βοηθός της εργαζόμενης!
    Το φαγάκι γίνεται γρήγορα αλλά βγαίνει και νόστιμο.
    Συνήθως βράζω τη σάλτσα λίγο, αφού ξεσκεπάσω τη χύτρα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λενάκι μου! Όπως καταλαβαίνεις πότε- πότε χρειάζεται και η χύτρα!
      Βασικά προτιμώ να μαγειρεύεται αργά αργά, το φαγητό, αλλά αν δεν υπάρχει χρόνος την αγαπώ τη χύτρα μου!
      Όσο για τα υγρά το ίδιο κάνω κι εγώ, αλλά βάζω ελάχιστα υγρά όταν μαγειρεύω στη χύτρα!
      Πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ