Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Κατσικάκι μυρωδάτο στο φούρνο με πατάτες!


Αν έχετε τραπέζι και σκέφτεστε τη να μαγειρέψετε, μία απλή λύση είναι ψητό στο φούρνο, δρόσισε  κιόλας και τρώγεται με ιδιαίτερη ευχαρίστηση. 
Κατσικάκι μυρωδάτο στο φούρνο με πατάτες λοιπόν!
Κυριακάτικο φαγητό και όχι μόνο!
Το κρέας το βάζουμε μερικές ώρες σε νερό με 1-2 κουταλιές αλάτι και άλλες τόσες ζάχαρη.
Εγώ όταν έχω κρέας προπαντός κυνήγι στην κατάψυξη το ξεπαγώνω σε σακούλα με νερό αλάτι και ζάχαρη.
Σιτεύει και γίνετε μαλακό το κρέας, καθαρίζει το αίμα και δεν αφήνει τη βαριά μυρωδιά που έχουν τα  κυνήγια.
Το συνηθίζω σε όλα σχεδόν τα κρέατα.  

                     
Υλικά
Ένα κομμάτι αρνάκι ή κατσικάκι
Πατάτες σε στρόγγυλες χοντρές φέτες
5-6 φρέσκα κρεμμυδάκια (έχω πάντα στην κατάψυξη) αν δεν έχω στον λαχανόκηπο.
2-3 σκελίδες σκόρδο
2-3 κουταλιές καλή μουστάρδα
½ φλιτζάνι ελαιόλαδο
1 ποτήρι κρασιού, λευκό κρασί
2-3 λεμόνια το χυμό
Αλάτι πιπέρι
Εκτέλεση
Σε ένα γυάλινο βάζω χτυπάμε το κρασί, το λάδι, τη μουστάρδα, το λεμόνι και το σκόρδο λιωμένο, (μπορεί να γίνει και στο μούλτι).
Αλατοπιπερώνουμε το κρέας πολύ καλά.
Σε μία γάστρα βάζουμε πατάτες, κρεμμυδάκια και κρέας, κάνουμε ένα ωραίο μασάζ να πάει παντού η σάλτσα.


Ψήνουμε σε προθερμασμένο  φούρνο στους 200 βαθμούς την πρώτη ώρα μετά χαμηλώνουμε στους 160 και ψήνουμε άλλη μία ώρα.
Αν χρειαστεί γυρίζουμε το κρέας και δυναμώνουμε το φούρνο, ψήνουμε μέχρι να ροδίσει το κρέας.



 Μπούτι ή σπάλα είναι το ίδιο νόστιμο!
Καλή όρεξη!!!


6 σχόλια:

  1. Εχω να φαω κάτι μηνες κατσικάκι. Πολύ ωραία πρόταση, κρεμμυδάκια φρέσκα και γω κόβω και βαζω στην καταψυξη, διατηρούνται μια χαρα!
    Καλό μας ξημέρωμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Αριάδνη μου, κι εμείς δεν τρώμε συχνά, προσέχουμε λίγο το λίπος, κάναμε όμως τραπέζι σε φίλους από το εξωτερικό και φυσικά ενθουσιαστήκανε!!! Είναι πεντανόστιμο πάντως, μια στις τόσες αξίζει!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Ζουζου(μα τι ωραιο ονομα ζουζουνιαρικο)
    το φαγητακιπου ανεβασες ειναι απο τα αγαπημενα μου,το κανει η μαμα μου οτανμαζευομαστε οοολοι και δεν μενει ουτε....κοκαλακι αχαχα!!!!!
    καλως σε βρηκα!!!!φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου και σε σένα φίλη μου καλωσόρισες! Άλλη φορά γράψε μου κι εσύ το ονοματάκι σου!!!
      Και σε ποιους δεν αρέσει αυτή η λαχταριστή και τραγανή πετσούλα ....χχχχχχ!!!!
      Φιλάκια γλυκιά μου να τα λέμε!!!

      Διαγραφή
    2. Γεια σου Ζουζου!!!
      Το ονοματακι μου ειναι κικη(kiki-tchen)
      θα τα λεμε καινουργια μπλογκοφιλη μου!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ