Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Σπανακοπρασοτυρόπιτες με μαγιά!






Είναι η αγαπημένη μου ζύμη αφράτη νόστιμη εύκολη ακόμη και μία αρχάρια μπορεί να την κάνει με επιτυχία.
Μπορούμε να τη διαχειριστούμε όπως θέλουμε με ότι υλικά έχουμε και να της δώσουμε το σχήμα που θέλουμε.
Εγώ κάνω στριφταράκια με φέτα ή μυζήθρα και όταν ψηθούν και αφού κρυώσουν τα βάζω σε σακουλάκια τροφίμων για των καταψύκτη και τα αποθηκεύω στην κατάψυξη.
Όταν χρειαστώ ξεπαγώνω στο φούρνο μικροκυμάτων σε ελάχιστα λεπτά., είναι σα να βγήκαν μόλις από το φούρνο.





Υλικά:
1 φλιτζάνι γάλα
1 κουτάκι σόδα αναψυκτικό
½ φλιτζάνι ηλιέλαιο
100 γρ. βούτυρο φλώρα σόφτ
1 φακελάκι μαγιά ξερή ή 1 κυβάκι φρέσκια
1κουταλάκι ζάχαρη
1 κουταλάκι αλάτι
4-5 φλιτζάνια αλεύρι

Για τη γέμιση, τυρί φέτα ή μυζήθρα
1 φλιτζάνι ζεματισμένα πράσα  και σπανάκι
πιπεράκι και αλατάκι
3 κ.σ. βούτυρο
Για την επικάλυψη
1 κρόκο αυγού
Σουσάμι

Εκτέλεση:
Ζυμώνουμε μία μαλακιά ζύμη να μη κολλάει στα χέρια.





Τη χωρίζουμε σε 3 κομμάτια.
Ανοίγουμε το κάθε φύλλο παραλληλόγραμμο.
Βουτυρώνουμε με μία κουταλιά βούτυρο πασπαλίζουμε το τυρί με το πράσο και το σπανάκι και από τη μακριά πλευρά τυλίγουμε σε σφιχτό ρολό.





Κόβουμε το ρολό σε φέτες 2 εκατοστών.
Αραδιάζουμε τα Πρασοτυροπιτάκια σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα. Και τα πατάμε να απλώσουν λιγάκι γιατί θα φουσκώσουν όταν ψηθούν.
Το ένα  κομμάτι το χώρισα σε  μικρότερα και έκανα  μερικά στριφταράκια ατομικά.


Τα αφήνουμε 20-25  λεπτά να φουσκώσουν.


Τα περνάμε με αυγό και τα ψήνουμε στους 190 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.








Καλή όρεξη!

4 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι οι οικείοι σου πρέπει να σε προσέχουν πολύ!!!!!
    Όλη μέρα ζυμώνεις και ψήνεις!!!!!Πιστεύω ότι το blog σου ειδικεύεται στις ζύμες και τις πίτες!!!!!
    Είναι όλα υπέροχα!!!Μπράβο σου!!!!
    Φιλιά πολλά,πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φωτεινή μου, έχεις δίκαιο έμαθα από τη μανούλα μου να κάνω πίτες και τώρα που δεν μπορεί της υποσχέθηκα ότι κάθε Κυριακή που τρώμε μαζί θα κάνω πιτούλες, κάπως έτσι προκύπτουν τόσες πίτες, όχι ότι δεν λατρεύουμε όλοι η οικογένεια τα ζυμάρια χαχαχα!!!!!! Φιλάκια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια η συνταγή σου! Μου αρέσουν οι πίτες με αφράτο φύλλο και η σπανακόπιτα είναι το αγαπημένο μου πρωινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ γλυκιά μου! Εγώ πάλι έχω αδυναμία σε όλες τις πίτες ιδιαίτερα στην κασερόπιτα, αλλά πάντα με σπιτικό φύλλο!
    Φιλάκια και καλό βράδυ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ