Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Λαδόπιτες με κρέμα τυριού και άρωμα θυμαριού!





Λαδοπιτούλες  εύκολες και νόστιμες!
Το ζυμαράκι δε χρειάζεται ζύμωμα, απλά ανακατεύουμε με το κουτάλι και αυτό είναι!!!!


Υλικά για τη ζύμη

250 γρ. αλεύρι
100 ml ηλιέλαιο
100 ml νερό χλιαρό
1/2 κ.γλ. αλάτι
1 πρέζα θυμάρι

Για την επιφάνεια:
2-3 κ.σ. τυρί μαλακό Φιλαδέλφεια
Ντοματίνια
Ηλιόσπορους

Εκτέλεση:

Βάζουμε σε ένα μπολ το αλεύρι, το λάδι, το νερό το θυμάρι και το αλάτι.


Ανακατεύουμε και αμέσως γίνεται η ζύμη ...αυτό ήταν, ένα λεπτό!!!


Παίρνουμε κομματάκια όσο ένα καρύδι τα πατάμε με την παλάμη μας και τοποθετούμε τις πιτούλες σε ένα ταψί στρωμένο με λαδόκολλα.


Bάζουμε σε κάθε πιτάκι 1 κ.γλ. τυρί μαλακό, μισό ντοματίνι και λίγους ηλιόσπορους.







Ψήνουμε στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.





Καλή όρεξη!!!



4 σχόλια:

  1. Πόσο αρωματικές πρέπει να ειναι! Ζηλέψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αριάδνη μου είναι αρωματικές, τραγανές, πολύ νόστιμες και πανεύκολες!!!!
      Καλό βράδυ καλή μου!!!

      Διαγραφή
  2. ه° ✿ミ
    Muito bom mesmo!!!

    Ótimo sábado!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ✿╮
    ╰✿✿ه° ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μάγια ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τις ευχές καλές γιορτές σου εύχομαι!!!
      Καλό Πάσχα, τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!! Φιλιά σε όλη τη Βραζιλία!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ