Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Σαλάτα γιαουρτιού!



Σαλάτα γιαουρτιού με λαχανικά και ρύζι, έχετε δοκιμάσει?
Εμάς μας άρεσε πολύ και θα την καθιερώσουμε!
Δροσερή και πολύ νόστιμη σαλάτα ενόψει  καλοκαιριού!
Τρώγεται σαν τζατζίκι αλλά και μόνη της σαν ένα ελαφρύ βραδινό.

Υλικά:
250 γρ. στραγγιστό γιαούρτι
3-4 κ.σ. βρασμένο ρύζι
2 αγγουράκια μέτρια
1 φλιτζάνι γλιστρίδες ζεματισμένες (προαιρετικά)
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
3-4  κ.σ. ελαιόλαδο
2 κ.σ. ξύδι
Άνηθο, μαιδανό ψιλοκομμένο
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ τρίβουμε στο χοντρό ρεντέ τα αγγουράκια.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε.




Δοκιμάζουμε αν θέλει ξύδι ή περισσότερο λάδι ή αλάτι.



Τη συντηρούμε στο ψυγείο.
Καλή όρεξη!!!


4 σχόλια:

  1. Λατρεύω το γιαούρτι και αυτή η σαλάτα φαίνεται τόσο δροσερή! Ευχαριστούμε για την συνταγή και στο Κυριακάτικο τραπέζι θα σερβίρω σαλάτα γιαουρτιού! Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου εύχομαι να σας άρεσε η σαλάτα!!! Το γιαούρτι τώρα το καλοκαίρι όπως και να το φάμε είναι υπέροχο!!! Εγώ το βάζω σε σαλάτες και ντρέσινγκ, αφού κάνω μόνη μου γιαούρτι!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα! Μου άρεσε η διαφορετική σου πρόταση.

    Τη σαλάτα αυτή την φτιάχνω με ωμή γλυστρίδα και είναι νοστιμότατη!
    Δεν την έχω ποτέ βράσει. Είναι αξίσου νόστιμη ή χάλει κάτι από τη γεύση της;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλένη μου κι εγώ την κάνω ωμή τη γλιστρίδα, αλλά ζεμάτισα με βλίτα με γλιστρίδα και κρύα από το ψυγείο όπως ήτανε, τα έβαλα στη σαλάτα έγιναν νοστιμότατα!!! Φιλάκια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ