Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

Φασολάκια γιαχνί με κολοκυθάκια, σε 10 λεπτά!


Φασολάκια και κολοκυθάκια με ντομάτα με 1 μονάδα για τις φίλες που κάνουν διατροφή με μονάδες Εδω 
Φανταστικό φαγητό, γίνονται και τόσο γρήγορα που θα γίνουν τα αγαπημένα σας όταν θέλετε κάτι σε νόστιμο και λάιτ!!!!
Σε 10 λεπτά στη χύτρα είναι αρκετά, με τυράκι φέτα ή ανθότυρο (αυτό τρώω εγώ...) όνειρο!!!!


Υλικά:
1 κιλό φασολάκια φρέσκα
2 φρέσκα κρεμμυδάκια
1-2 κολοκυθάκια
4 κουταλιές ελαιόλαδο
2 σκελίδες σκόρδο
1 φλιτζάνι ντομάτα σάλτσα σπιτική ή πουμαρό
1 κουταλιά σάλτσα πιπεριάς κόκκινης (προαιρετικά)
2-3 κουταλιές μαιδανό
Αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση:
Καθαρίζουμε και πλένουμε τα φασολάκια τα αραδιάζουμε στην κατσαρόλα, όπως και τα κολοκυθάκια, τα κρεμμυδάκια, τη σάλτσα, το μαιδανό, το λάδι,  αλάτι και πιπέρι και νεράκι μόνο μισό φλιτζάνι...όχι παραπάνω τα λαχανικά βγάζουν ζουμάκι.





Τα βράζουμε 10 λεπτά από τη στιγμή που θα ανέβει η βαλβίδα!!!
Δε ανακατεύουμε τα φασολάκια  να μην σπάσουν ....μας αρέσει να τρώμε και με τα μάτια....χαχαα!!!






Καλή  όρεξη!!!

2 σχόλια:

  1. λατρευω τα φρεσκα φασολακια.πειραζει να μη βαλω κολοκυθακια.και εγω ανθοτυρο τρωω.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε Λίτσα μου, εγώ το έβαλα το κολοκυθάκι δοκιμαστικά αντί για να κάνω σαλάτα....μου άρεσε πάρα πολύ και θα το επαναλάβω και σκέτο γιαχνί με τη σαλτσούλα και ανθότυρο.... με τόσα κολοκυθάκια που έχει ο κήπος μας!!! Φιλάκια καλή μου!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ