Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Παστέλι φανταστικό!





Υλικά:
350 γρ. σουσάμι
350 γρ ξυρούς καρπούς φυστίκια αλμυρά...αυτά είχα και δένουν τέλεια, α
350 γρ. ξερά φρούτα
350 γρ. ζάχαρη
150 γρ μέλι

Εκτέλεση:
Βάζουμε σε μία κατσαρόλα το σουσάμι με τους ξηρούς καρπούς, φιστίκια αλμυρά...αυτά είχα και δένουν τέλεια, αμύγδαλα, καρύδια,και τη ζάχαρη και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει η ζάχαρη και να καβουρντιστούν.




Ψιλοκόβουμε τα ξερά φρούτα, σύκα, κράμπερι, σταφίδες, δαμάσκηνα, ροδάκινα, ότι έχουμε...έβαλα και 2 κομμάτια γλυκό περγαμόντο μου αρέσει ιδιαίτερα.



Αφού μοσχοβολίσουν το σουσάμι με τους ξηρούς καρπούς προσθέτουμε το μέλι και τα φρούτα συνεχίζουμε το ανακάτεμα, τραβάμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και ανακατεύουμε να πέσει η θερμοκρασία.


Στρώνουμε σε ένα ταψί λαδόκολλα και απλώνουμε το μείγμα, βάζουμε ακόμη μία λαδόκολλα από πάνω και με τον πλάστη το ισιώνουμε.





Αφήνουμε να κρυώσει και κόβουμε σε κομμάτια!




Καλή όρεξη!!!

4 σχόλια:

  1. Οπως το ειπες Χρυσα μου.φανταστικο.και λατρευω τα καθε ειδους πασελια.ισως επειδη εχω αδυναμια στο σουσαμι.καλοφαγωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίτσα μου έβαλα ότι είχα στο σπίτι, κανονική εκκαθάριση όμως... χαχααα!!!!

      Διαγραφή
  2. Ωωωωω κι εγώ είμαι λάτρης του παστελιού... δεν έχω καλύτερο γλύκισμα και η συνταγή που μας δείχνεις φαίνεται απλούστατη και πεντανόστιμη. Ευχαριστούμε άλλη μια φορά που την μοιράστηκες μαζί μας. Γλυκά, παστελένια φιλάκια :)

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου χαίρομαι που σου άρεσε, αν δεν είχε πολλές θερμίδες το παστέλι θα έτρωγα κάθε μέρα... κι εγώ το λατρεύω!!! Πολλά φιλιά, καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ